Welkom op MafiQue!

on

Hi! Ik vind oprecht leuk dat je een kijkje neemt op MafiQue!

Ik hoop dat jij net zo excited bent als ik op dit moment!
Vandaag begint het! Ik heb eindelijk een plekje gevonden waar ik mijn blijdschap, creativiteit, gedachtes, kennis, liefde en zo veel meer in kwijt kan!
Een eigen online plekje tussen al die blogs en websites.

Nu vraag jij je waarschijnlijk af wie het meisje achter haar laptop is die de komende artikelen gaat schrijven. Ik ben Hadia Nasiri, 16 jaar oud en een enorme liefhebber van bloggen. Als je meer over mij te weten wilt komen kijk dan gerust even rond op de pagina: Over mij. Hierin kun je te weten komen wie ik ben en wat ik doe in het dagelijks leven.

Vanaf vandaag gaat MafiQue een onderdeel van mijn dagelijks leven zijn. Mijn unieke leven. Dat ik waar MafiQue voor staat. Ma Vie Unique, betekend in het Frans: Mijn leven uniek. Ik ben bewust niet voor een doelgroepgerichte naam gegaan. Omdat ik bloggen zo lang mogelijk wil doen. En door de jaren heen veranderen mijn interesses. Ik wil niet dat ik aan een onderwerp vast zit. Zoals schoonheidsverzorging, make-up, kledingstijlen. Ik wil over van alles kunnen schrijven op MafiQue.

Van kook-tips tot hoe je je kan concentreren in de klas. Van leren hoe je geld kan besparen tot hoe je je zelfvertrouwen kan boosten. Van hoe je een band kan krijgen met je kat tot hoe je meer een ochtend-persoon kan worden. Zo veel om over te schrijven!

Omdat er zoveel is om over te schrijven, publiceer ik elke woensdag en zaterdag om 06:00 een artikel hier op MafiQue! Artikelen die recent zijn gepubliceerd komen bovenaan te staan als je deze blog bezoekt. Wil je per categorie artikelen bekijken dan kan je bij Menu terecht.

Ik wens je heel erg veel knuffels en liefde!

 

 

Geef een reactie

